În timp ce brandurile native digitale s-au născut și s-au făcut cunoscute prin intermediul rețelelor sociale sau al reclamelor online, în ultima vreme ați observat probabil că unele dintre ele funcționează într-un spațiu fizic. Deoarece găsirea unui profesionist care nu are sau este considerată digitală având mai multă prezență fizică devine din ce în ce mai rară.

Ce este un brand nativ digital?
Brandurile native digitale sunt retaileri care s-au” născut ” în mediul online și folosesc tehnologii pentru a-și gestiona afacerea și a-și construi o prezență puternică pe internet fără a avea magazine fizice.
Motive care au dus mărcile native digitale în spațiile fizice;
Cu mai puține bariere la intrare decât comercianții cu amănuntul tradiționali și investiții reduse, mărcile native digitale au crescut semnificativ în ultimii ani, în special în primul an al pandemiei COVID-19, care a dus la boom-ul cumpărăturilor online.
Dar atunci de ce aceste mărci caută spații fizice?
* Cost
În timp ce brandurile native digitale și-au găsit cu ușurință nișa de clienți online, mulți s-au străduit să câștige peste un număr mai mare de consumatori. Pe măsură ce mai mulți concurenți au intrat pe piața digitală, mărcile se luptă pentru clienți prin aceleași canale de marketing digital. Această mișcare a crescut costul achiziționării clienților, o valoare importantă a sănătății financiare pentru comercianții cu amănuntul. Brandurile native digitale au trebuit apoi să apeleze la locații fizice pentru a-și crește baza de clienți.
*Experiență
Un al doilea motiv pentru care brandurile native digitale s-au extins în magazinele fizice este datorită experienței senzoriale unice pe care o oferă pentru a se apropia de clienți. Brandurile care știu să-și folosească baza de date bogată, care conține preferințe și obiceiuri de consum, vor fi pregătite să profite de valul reprimat de experiențe.
* Impuls de cumpărare
Un alt beneficiu îl reprezintă oportunitățile de creștere a biletului mediu. Conform primelor cercetări privind obiceiurile de cumpărături și comportamentul consumatorilor, consumatorii tind să facă mai multe achiziții impulsive în magazin. 78% dintre bărbați au spus că ar adăuga probabil articole suplimentare atunci când fac cumpărături în magazin. În rândul femeilor, aproape 90% declară că probabil ar cumpăra altceva.

Provocări
Pandemia a creat un scenariu favorabil pentru chiriași și comercianții de retail au una dintre cele mai bune oportunități din ultimii ani pentru a găsi locuri comerciale interesante. Proprietarii sunt mai flexibili și interesați să aducă noi profiluri de ocupanți pe proprietățile lor, iar multe mărci native digitale se potrivesc acestui profil. Manuel Puig, specialist în Retail la Cushman & Wakefield, vorbește despre peisajul imobiliar actual pentru acești retaileri: „proprietarii sunt interesați de chiriași exclusivi, care oferă experiențe de cumpărături memorabile și ajută la traficul pietonal și implicarea consumatorilor. ”
În ciuda tuturor avantajelor, deschiderea magazinelor fizice de vânzare de retail necesită studiu și planificare. Locația, de exemplu, este unul dintre cele mai importante puncte pentru succesul operațiunii și cele mai bune dintre ele, în cele mai bune cartiere, străzile principale, centrele și mall-urile au încă prețuri ridicate. În timp ce chiriile, în general, încă se recuperează, în cele mai râvnite locații, prețurile solicitate se apropie de nivelurile pre-pandemice.

Omnichannel rămâne cea mai bună cale
În timp ce Pandemia a lovit greu comerțul de retail, consumatorii din întreaga lume văd consumatorii revenind la magazine în căutarea experienței. În același timp, comerțul de retail online va continua să crească, deoarece magazinele fizice au văzut, de asemenea, necesitatea de a fi prezente și în mediul digital. Găsirea strategiei Omnichannel potrivite pentru a dobândi clienți și a le satisface preferințele va continua să fie punctul central al fiecărui retailer.

Piața locală nu a ajuns la maturitatea de a dezvolta branduri digitale, dar tendițele se observă și iau amploare, cee ce creează o diversificare pentru cumpărătorii locali. Cu toate acestea, reatailu în spațiile fizice va rămine și continuă să se dezvolte cu noi concepte.
Sursa de pe: https://www.cushmanwakefield.com/en/brazil/insights/2022-07-digitally-native-brands

 

 

Share