Ai o afacere de succes și vrei să o transformi într-o locație numai bună pentru clienții și angajații tăi? ZityOffice îți oferă minimum trei motive de ce să alegi un oficiu în chirie pentru afacerea ta, astfel încât să iei decizia cea mai convenabilă.
Infrastructură comodă
Este lucru știut că succesul unei afaceri se datorează managementului eficient, dar și confortului fizic-emoțional al angajaților. În cazul centrului de oficii ZityOffice, angajații și partenerii tăi vor putea ajunge rapid la tine, deoarece oficiile se află pe una dintre străzile principale ale capitalei, cu diferite linii de transport public, care circulă la intervale regulate de timp.
Pentru persoanele care vin cu mașina proprie sunt disponibile 200 locuri de parcare, astfel încât timpul petrecut la shopping sau la serviciu să fie cât mai confortabil.
Totodată, locația este aproape de o zonă de parc, perfectă în scopuri recreative, de un food court ideal pentru întâlniri de afaceri sau business lunch în compania echipei tale.
Rezumând, arenda unui oficiu la ZityOffice vine la pachet cu:
- Căi de transport public accesibile tuturor, inclusiv celor din suburbia capitalei;
- Spații de parcare cu capacitate de 200 locuri;
- Zone de agrement și alimentație publică.
Dotare tehnică impecabilă
De confortul echipei tale de angajați depinde cât de bine va funcționa afacerea ta, respectiv este cazul să investești într-un oficiu cu toate dotările de rigoare. În business center ZityOffice găsești:
– de la 18m2 – 2600m2 de oficii pe etaj;
– Accesul securizat 24/7;
– Personal tehnic la dispoziție 24/7;
– 1 ascensor marfar;
– Generator de rezervă diesel cu capacitate de 50 kW;
– Sală de conferință cu capacitate 60 de locuri;
– 2 filiale bancare;
– Servicii de chirie auto;
– Facilități on-site (car wash, depozite, spații de coworking);
– Responsabilitatea locatorului asigurată față de locatari și terți.
Prin urmare, alegând un astfel de loc de închiriat obții beneficii generale, accesibile fiecărui angajat în parte și fiecărui client.
Vizibilitate pentru afacerea ta
Alegerea unui oficiu în business centrul ZityOffice este și o oportunitate pentru a fortifica vizibilitatea afacerii tale, deoarece ai la dispoziție o sală de conferință impecabilă, dotată cu toate elementele necesare pentru întrevederi de afaceri, dezbateri sau conferințe de presă. În plus, numele companiei tale poate fi amplasat pe frontispiciul clădirii, alături de alte companii cu renume care ne-au ales.
Nu rata ocazia de a alege cea mai bună business locație și de a-ți consolida echipa, lucrând în condiții impecabile și confortabile. Alege oficiul care se potrivește afacerii tale și o completează.
ZityOffice este alegerea afacerilor de succes din cele mai diverse sfere: companii IT, producția de vinuri, instituții bancare. Despre acest lucru ne spun și recenziile clienților satisfăcuți:
- „Un Business Centru cu o locație bună, curat, comod, parcare asigurată. Personal receptiv, profesionist. Mulțumim.”- Alina Popov, Finance & Sales Support Bergenbier SRL.
- „ZityOffice înseamnă muncă la înălțimea așteptărilor. Amplasare bună, confort și plăcere de la venirea la birou.”- Victor Bostan, CEO Purcari Wineries Group.
- „Aici avem parte de condiții optime pentru o muncă productivă. Apreciem profesionalismul echipei ZityOffice.”- Eugen Comendant, COO Purcari Wineries Group.
- „Recomandăm ZityOffice pentru serviciile profesioniste oferite pe parcursul colaborării noastre de 5 ani!”- Bunescu Marian, Director Intelstart SRL.
“Suntem foarte mulțumiți de profesionalismul echipei, managementul flexibil, parcare securizată, curățenie și toate celelalte servicii de înaltă calitate, care ne asigură plăcerea de a veni la birou!” – Tatiana Cartoflea, PETROM-Moldova SRL.
Tu ai ales spațiul pentru afacerea ta? Nu ezita să contactezi echipa de dezvoltatori ZityOffice la +373 69 927 037 sau pe adresa de email la info@zityoffice.md și să afli toate detaliile despre serviciile prestate.