Pe măsură ce pandemia COVID-19 a crescut, mulți au speculat că creșterea activității de comerț electronic ar schimba pentru totdeauna peisajul de vânzări, eliminând necesitatea magazinului fizic. Dar astăzi, vânzările de comerț electronic se situează la aproximativ 21% din vânzările de ratail de bază, în scădere față de aproape 23% în 2020, la apogeul pandemiei și în primele cinci luni ale anului 2022, comercianții au deschis peste 4.200 de magazine, depășind închiderile magazinelor din acest an cu 240% și punând 2022 pe drumul cel bun pentru a fi primul an de deschideri de magazine net pozitive din 2016.
Acesta este un indiciu clar că magazinele de vânzari retail sunt aici pentru o perioadă mai lungă și asta pentru că fac mult mai mult decât să servească drept loc de cumpărături.
– Magazinele stimulează creșterea mărcilor emergente: în 2021, noile afaceri retail au crescut cu 50% față de rata medie de creștere din 2016-2020. O mare parte din această creștere a fost alimentată de creșterea cu 45% a comerțului electronic și de infuzia de peste 14 miliarde de dolari investiție în mărci noi de către capitaliștii de risc în ultimii doi ani. Deși am văzut un mare succes cu mărcile numai digitale, din ce în ce mai mulți retaileri recunosc că un magazin fizic ajută la creșterea și la crearea conștientizării mărcii. Magazinele fizice asigură o experiență captivantă a clienților, reduc costurile de achiziție ale clienților și ajută la construirea unei relații de durată mai lungă. Mărci precum Warby Parker, Allbirds, Untuckit și Brilliant Earth sunt exemple excelente de mărci care și-au crescut exponențial afacerea prin extinderea de la online la magazin.
– Magazinele completează experiența mărcii: o experiență semnificativă a mărcii ajută comercianții retail să convertească consumatorii și să conducă vânzările. Pentru a realiza acest lucru, consumatorii trebuie să-și angajeze toate simțurile în macro, iar o locație fizică a magazinului le permite să facă exact acest lucru. Comercianții de retail noi pot introduce clienții în produsele, promoțiile și etosul lor, în timp ce comercianții de retail existenți își pot dezvolta marca testând mărfuri noi, călătorii ale consumatorilor în magazin și materiale de marketing.
Progresele tehnologice, inclusiv cumpărarea online, ridicarea în magazin; diverse tipuri de plată; și transparența inventarului sunt, de asemenea, importante pentru experiența generală a mărcii.
– Magazinele fac parte din ecosistemul lanțului de aprovizionare: brandurile de Retail creează un adevărat ecosistem axat pe expunerea inventarului, îmbunătățirea livrării, reducerea amprentei de carbon și satisfacerea cerințelor consumatorilor. Magazinele își pot crea propriul lanț de aprovizionare hub-and-spoke pentru a satisface cerințele comunității, pot fi utilizate ca centru local de îndeplinire a comenzilor de comerț electronic, permit clienților să cumpere online și să ridice în magazin și să se asigure că returnările sunt simple și ieftine. Magazinele oferă, de asemenea, consumatorilor un loc unde să „vorbească cu cineva”, asigurându-se că problemele pot fi rezolvate, se pot răspunde la întrebări, iar experiența mărcii este protejată de un ambasador.
– Magazinele oferă acces imediat la produs: în timp ce mulți comercianți de retail oferă servicii convenabile, cum ar fi transportul gratuit sau livrare în a doua zi, cumpărăturile într-un magazin oferă satisfacție instantanee. Angajarea cu personalul magazinului, învățarea despre produse noi și testarea articolelor înainte de a le cumpăra, fac parte dintr-o experiență excelentă a mărcii. În plus, pentru mulți, cumpărăturile sunt o activitate socială esențială care reunește prietenii și familia. Cine nu s-a oprit la mall după școală cu prietenii sau a petrecut o sâmbătă
după-amiază cu familia în oraș? Magazinele fac acest lucru posibil!
– Magazinele sunt importante pentru comunități: comercianții de retail contribuie în mod semnificativ la comunități, stimulând implicarea și oferind venituri fiscale care plătesc pentru școli, servicii de urgență și alte beneficii valoroase. În 2019 și 2020, 19.520 de magazine fizice și-au închis porțile, creând un stres extraordinar pentru aceste comunități, precum și pentru proprietari și dezvoltatori. Pe măsură ce trecem prin 2022 și în 2023, mărcile de retail îmbrățișează o experiență localizată a consumatorilor pentru a genera un nou angajament. Nike, IKEA și Nordstrom personalizează ofertele de produse pentru a atrage publicul local. Casper, Camp, Lego și Tesla încorporează personalizare, puncte unice de implicare și servicii
specializate pentru a atrage noi pași. Brandurile de produse alimentare și băuturi examinează demografia pentru a îmbrățișa nuanțele comunităților, în timp ce noile concepte „medtail”, îngrijire și STEM (știință, Tehnologie, Inginerie și matematică) aduc sănătate, siguranță și oportunități educaționale rezidenților. Magazinele nu numai că generează venituri pentru o comunitate, dar creează un loc unde să adune, să împărtășească experiențe și să îmbogățească vieți.
Magazinele sunt aici pentru a rămâne.
Așa cum ne uităm la viitorul de vânzare de retail, brick & mortar este în mod clar o parte importantă a peisajului. De fapt, Cushman & Wakefield Research prezice că în următorii ani, la nord de 80% din toate vânzările cu amănuntul vor fi în continuare finalizate în locații fizice.
Magazinele sunt aici pentru a rămâne pentru că:
– Permite consumatorilor să întâlnească noi mărci, să se angajeze ambasadori și specialiști în produse și să asigure imediat mărfurile;
– Sprijină experiența generală de cumpărături omnichannel pentru un comerciant de retail și poate servi mai multor scopuri și obiective de afaceri;
– Să aducă noi experiențe și servicii comunităților, sprijinind în continuare infrastructura acestora; și
– Distrați-vă, angajați și inspirați la fel ca un film minunat- aceastea sunt pur și simplu parte a țesăturii noastre sociale.